dimarts, 24 de novembre del 2009

PUNT CENTRE FITNESS

.
Doncs tornant de vacances i com el que no vol la cosa, al Punt Centre Fitness de Sabadell els hi vaig caure en gràcia i em van deixar experimentar amb els seus associats.

links obligats:
http://www.puntcentrefitness.com/
http://www.arimonwellness.com/

Ara tres mesos després la cosa ha resultat positiva i he descobert en aquest petit gimnàs del centre de Sabadell un lloc la mar d'acollidor, amb material i instal·lacions de bona qualitat, un grup de monitors, compays i companyes, que ajuda a donar el màxim com a monitor, on m'he sentit acollit des del primer dia.

Un gimnàs petitó que no li falta res, amb sales per activitats dolces, sala de fitness ben equipada, una sala gran per l'aeròbic, el cardio i el pump, i la sala amb la vintena de bicis.


l'Anna, l'Alexandra i la Maria, la Eva i L'Enrique, primera hora, segona hora, tots van venint.

En Jose a recepció, un crack! La Glòria i el Jordi... alguns homenots que fan el ximple abans de començar i lo que em costa que li fotin rosca quan se m'esvaloten!

en jaume, que es fa les classes de dos en dos com els petit suis... en fontarnau, la carme, la sílvia, l'altra carme i la feli, els josep-lluïsos que n'hi ha tres, la tina i la maribel que volen el mambo numero 5... la palmira, tot entrega... i tota una colla que no me'n recordo del nom, que sóc home i només tinc una neurona...

les nenes de la classe abans de la suada de rigor i tota la colla d'aplicats patidors que m'aguanten música, cabrioles i anades d'olla.

en definitiva, un grup d'amics que sembla que no però s'ho prenen molt en sèrio. Hi ha fusta i de la bona (a jutjar pel tipito que llueixen) i a sobre no els reca de suar i donar-li canya, encara que quan a mitja classe els arriba la "area de descansoooo" veus com els hi canvia la cara, s'eixuguen es deixen de mans, posen la resistència ben baixeta que jo no me n'enteri...
ara, que quan torna el ritme, aquí no para ni déu.
.
i quan pedalen tots a una? uuuuiiii quin goig que fem!
.
i tot a les fosques i amb llumetes de colors... que així todos los gatos son pardos!
.
Em falta la foto d'algú que darrerament vé a les classes però que no vol sortir... a veure si ho aconsegueixo. De fet jo també hauria de sortir a alguna foto fent body pump i steps, però de moment no hi ha imatges, no fotem que un té reputació!
.
l'11 de desembre fem una master, i en acabar un sopar, a veure si també són bons en la barra fixa i aixecament de copa!
seguirem informant, no?