divendres, 11 d’abril del 2014

PERSONA NON GRATA

.
Adjunto foto d'un DESGRACIAT que em vaig trobar tot circulant entre Caldes de Montbui i Santa Eulàlia de Ronçana.

Circulava jo en baixada per una via sense voral (arcén) a uns 45 per hora, ocupant el meu carril tal i com em permet el codi, quan sento una pitadeta al estilo "cuidao que voy" i em passa, no gaire més ràpid que jo, i a menys d'un metre, i tancant la trajectòria, un camió amb pluma.

Collons per corbata, frenadeta de rigor, i entre cagadéus faig estudi de la situació: a 300m hi ha una rotonda on frenarà, i més avall tindrà un stop a la rotonda de Lliçà-Granollers.

Evidentment l'atrapo a la rotonda mentre ell se la saltava vilment (definitivament en Currito tenia pressa) gairebé impactant amb un turisme que circulava per la mateia rotonda tenint preferència. Es queden parats al mig... és el meu moment i decideixo entrar en acció posant-me davant del Currito i propinant-li tota una sèrie de paraules malsonants, vocables impronunciables i gestos exagerats i inclús obscens dedicats a la meva seguretat, a la seva persona, i a la seva suposada meuca progenitora.

La cara de'n Currito adonant-se que la ha cagat i no sabent-se a on posar ho diu tot, mentre es fa l'ofès, vocifera i diu coses inteligibles i arrenca a tota potència en direcció a Bigues, això sí, passant-me amb distància suficient... però el millor ha d'arribar...

semàfor a causa d'unes obres poc abans de Bigues, el torno a atrapar mentre m'increpa i em diu coses, arriba el moment de la lluita final... si tenies pressa, ara correràs per la part dels ous. Es posa el semàfor en verd i al senyor Currito se li dediquen uns bons 500 metres a ritme de bicicleta sense poder adelantar ni fer res.

Victòria aclaparadora, esgotat l'stock d'insults, i el cap de cérvol com a trofeu de caça.

Li donarem les gràcies al Currito per deixar-se fotografiar, així el colectiu ciclista podrà saber com les gasta. Si tots fóssim capaços de fer el mateix, i hi hagués un registre de personatges i matrícules non grates, no arreglaríem res, continuaríem morint esclafats, però almenys tindriem algú concret per posar a la diana dels nostres dards.
.

4 comentaris:

CICLISMO NINJA I ha dit...

Compartido en mi facebook.... MENUDO SUBNORMAL!!!

Unknown ha dit...

Gubi jo fa fa temps que porto la meva go Pro Hero 3 i ho grabo tot.Fins i tot penjo el video amb la matricula del personatge. A la llista negra.

IronBikers ha dit...

Lo que tienes que hacer es quedarte con el nombre y tlf de la empresa y si es chofer comunicarselo a su jefe, que le caera la del pulpo ;-)

Miquel Gubianas ha dit...

una vegada me les vaig tenir amkb un autobusero de sabadell... crec que conservo la carta que em va fer el cap de parque contestant a la queixa per escrit que els vaig fer.
malauradament sempre hi ha qui rep el cop i no pot explicar-ho, i és potser per això, que tots hem perdut un, dos o més companys d'armes, que ens posem com ens posem quan ens putegen la ruta, tant que a vegades sembla que els ciclistes siguin uns maleducats increpadors!
seguirem pedalant.