dimarts, 27 de maig del 2008

BENVINGUTS AL MEU BLOG


Hola, benvolgut/da visitant, acabes d'entrar al Blog relacionat amb la bicicleta de'n Miquel Gubianas.

hauràs de tenir en compte a l'hora de llegir que tot lo que s'hi posa és fruit de l'esforç i de la voluntat de passar-ho bé amb una de les coses que mai m'ha fallat en la vida: La bicicleta.

Aquí hi ha de tot, una mica barrejat, una mica descompassat, coses afegides a mesura que passen, o grans clàssics de la carrera ciclista d'un enorme apasionat dels pedals com és qui et parla.

Sota cartells com "TEMPORADA" podràs trobar les notícies més recents de les bacallanades full-equip del famós "culito", martiri de frikis i autèntic "rompe-chulos" a curses, marxes i demés.

Sota el cartell "GOLD CLASSICS" trobaràs velles cròniques i demés batalletes viscudes amb anterioritat a la creació de la culitoweb
A "GRAN FONDO", doncs això, grans coses que sempre acaben igual: El cul com un tomàquet.

Sota "BAJANADES OUT OF THE ROAD" trobaràs tot lo all-related que pensa i fa qui escriu i pedala, quan no està pedalant, perquè si et pensaves que em coneixies, és que no pensaves prou.

A "GRUPETA" coneixeràs a la gent més propera, amb qui m'agrada pedalar.

ah! potser et deixo publicar comentaris, però mai oblidis d'utilitzar la ironia, el sarcasme i el fotre-se'n del mort i del qui el vetlla, perquè si hi ha censura vé de part meva, i si em coneixes ja sabràs de què parlo.

Apa, llegeix i gaudeix d'aquest estil literari que tantes hores em fa perdre en la recerca de l'adjectiu perfecte, i recorda que en Miquel "culito" Gubianas no s'hi posa per qualsevol tonteria.

Salut i peles!