dilluns, 12 d’octubre del 2009

US PRESENTO LA MEVA NOVA PARELLA

.



Lleugera, simple i amb molta classe, m'he quedat la bici d'un autèntic mestre artesà, en Sergi Vila, i la he adaptat als meus gustos i ergonomia (resumint, la he deixat igual excepte altura de seient i el manillar que semblava una harley d'alt que era).

10 pinyons acabant al 29, i un plat, Qring de 42 dents. El Puig de la Creu (Puy de la Croix) me'l faig a cop de ronyó (com diria un carpetobetònic "con un par") però nooooo vaig llarg de desarrollo noooo pas!
Campagnolo i va que xuta, manetes petites però encara no me la he fotut, de moment m'hi estic acostumant però sembla que corre més i millor que la ridley que tenia.
Genials detallets, com la maneta esquerra sense noses i les fundes. La peça anti sortida de cadena feta a mà, igual que el protector de plat, fet a partir d'un ta specialités passat a millor vida.

1 comentari:

Pep Tatché ha dit...

doncs crec que has fet bona compra campió. Veig que ja li ensenyes els secrets del nostre parc. Amb el 42 29 aniràs sobradíssim i molt bé en cursa.. jo vaig fer tot l'any passat amb 40 27 i cap publema.