dilluns, 18 d’agost del 2008

Volta l'Estany amb en Jordi Benavent


Dissabte passat vam trobar-nos amb en Jordi Benavent per fer una sortida de 90km. Seva, Vic, la fontfreda, l'Estany, Moià, Collsuspina, Malla, Vic, St julià Vilatorta i Viladrau. Tot un clàssic de les excursions que m'havia ensenyat en Josep, un dels meus mestres de ruta, quan jo en tenia 18 o 20.

La quedada amb en Benavent a Seva, on estava de vacances, i volia sortir a entrenar amb algú. En Jordi és elite, o lo que sigui, i intenta fer curses amb cos i ànima encara que li tingui pànic a les xeringues! jejeje! però bueno, ni les b12 ensuma! Un crack de les baixades, antic esquiador alpí, va dedicar-se al mountain bike fins l'any passat, quan es va decidir per la carretera. Aquest any està fart de carretera i vol tornar al mountain bike... neng! coses que passen! Baixa com els àngels i té capacitat per patir, encara que li falta saber conduïr-se, o sigui, batallar per una fita, centrar-se i tirar cap a un objectiu concret.

m'agrada anar de ruta amb gent que em treu 4 o 5 minuts a les pujades, que ataca a cada pedra que veu, i que disfruta de la bici a la seva manera. Encara que no sàpiga qué li agrada, o això sembla, m'agrada pedalar al seu costat, sentir-li explicar els seus problemes i les seves solucions. És un company de grupeta, un antic company d'equip al Bicisprint