dimecres, 22 d’abril del 2009

RINAIR SPORT: UN TURBO PEL NÀS!!!

.
Bueno, no passa sovint que tens la oportunitat de rebre una mostra d'un producte pensat per a practicar esport, el mateix dia que acaba d'aterrar a Catalunya. Tampoc passa sovint que l'endemà mateix tinguis una competició on el cos se't posi al 100% i puguis veure de què va la vaina.

http://www.rinairsport.com/rinair/

QÜESTIÓ DE NASSOS!!

El Rinair és un parell de tubets, lligats amb una anella (sembles un bou de granja), que s'introdueixen al nas, i obren les fosses nasals però de quina manera! Els efectes són evidents: l'aire entra a raig (i la moquera pels que som fàcils fa el recorregut invers) i respirar, a 180 pulsacions que és quan necessites aire, és més senzill.

El Rinair va en dues mides, gran i petit, i per napies com la meva (molta personalitat es veu que tinc) fa falta el gran, obvi.

Que si es nota? bueno, quan el portes es nota que pel nas entra millor l'aire, però de veritat quan no notes que el Rinair fa algo és quan no el portes. Llavors saps quin era l'efecte que feia. En la cursa de Cervera vaig provar l'únic que tenia (petit) i en una sonada va sortir-se i el vaig perdre. Llavors és quan vaig notar que el trobava a faltar. Total, 80 Km de prova molt positiva. El dilluns vaig repetir a una classe d'spinning i crec que és un dispositiu molt més útil que no pas la tireta adhesiva clàssica.

Avantatges? doncs que apenes es veu, i un cop el portes posat t'has acostumat. Antialèrgic i fàcil de rentar, per 10 euros el pots fer servir unes 60 vegades, o sigui que el concepte de producte no pot ser més adeqüat.

Un testimoni pot ser aquesta experiència de tota una campionat: http://www.amigosdelciclismo.com/actualidad/noticia_ampliada_accs_odbc.asp?id=5107
el rinair està introduïnt-se, però està tenint èxit.

Haig d'agraïr a en Miguel Esteban, un autèntic llibre obert, expert en educació física, entrenador, professor d'spinning i delegat a Barcelona i Girona del producte, el que m'hagi deixat realitzar la prova.

1 comentari:

vice sport ha dit...

mmm realment interesant, pero diguin el que diguin, em sembla una mica incómode, a simple vista. A més, jo soc un motor ''fueraborda'' (com les barques) ja m'entens, sobretot si vas darrere meu jejeje